Mededeling

Algemene Ledenvergadering

IJsclub "de Vijfde Plas"

EXTRA AANKONDIGING JAARVERGADERING

Wij hadden gehoopt u allen dit jaar weer persoonlijk te ontmoeten, maar het coronavirus is nog steeds onder ons

Zoals u waarschijnlijk heeft vernomen in de persconferentie van vrijdag 12 november jl. zijn wij helaas ook dit jaar genoodzaakt maatregelen te nemen en de jaarvergadering die gepland staat voor maandag 15 november a.s. wederom in digitale vorm te laten plaatsvinden. Wij vinden dit heel vervelend maar het is even niet anders.

De jaarlijkse verloting zal dit jaar ook digitaal plaatsvinden en onder de aanwezigen worden een aantal lunch/dinerbonnen van Paviljoen De Strook verloot.

Door middel van onderstaande link kunt u aan de vergadering deelnemen, wij hopen velen van u ‘online’ te ontmoeten!

Met sportieve groet,

Bestuur IJsclub de Vijfde Plas

L. Kagenaar (secretaris)

U bent uitgenodigd om deel te nemen aan een Microsoft Teams-vergadering

Titel: Teams-vergadering IJsclub de vijfde plas
Tijd: maandag 15 november 2021 20:30:00 CET

Deelnemen via uw computer of mobiele app
Klik hier om deel te nemen aan de vergadering

• Hits: 23356

Copyright © 2023. All Rights Reserved.
Productie & organisatie Johan Aarssen "Fotografie & Ontwerp"
Webdesign & hosting Vidiform "Creative Media"